varmt som attans

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Idag åkte jag till stallet vi tre med Ester.
 
Hade lektion för Leonora och efter henne red jag Zwier på gräsvägen precis vid stallet. Han sprang in i rapsen med mej 3 gånger och jag fattar inte varför! Han nappar lixom inte åt sig något utan bara trampar runt allt... Jaja, han var lite lat i börja men sen fick han upp farten och galopperade snabbt hihi. Soppan lekte vi med i ridhuset och hon blev ganska trött och svettig efter det så spolade av henne och sen skulle hon ut och beta med Maggie i en fixad hage. Blev hämtade runt sex och skulle till betet lte och kolla (ska spärra av en bit första veckan) och så kollade vi paddocken med hindermaterial och så. Katten BC kom och var jättekelig. På fredag nästa vecka flyttar vi dit! 
Blev körd hem och har ätit och ska snart ta ett bad tror jag x)


Agnes Bjurek    •  

Vilken fin bild! :D

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?