asking your murderer to clear your internet history for you

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Idag var jag inte på min praktik. Istället tog jag en tur till skolan och fyllde i papper, lämnade böcker sa hejdå och blev utskriven. JAG ÄR FKN FRIIIIII tills på tisdag i alla fall. Börjar på Real då, Naturvetenskap med inriktning djurhållning, ska bli spännande och kul!
 
Red Soppan på stubben idag. Det var rätt så slabbigt och därav blev det mest skritt och trav arbete vilket gick hur bra som helst. Otroligt vad miljöbyten kan påvärka alltså! Galloperade på långstäckor i ett lungt tempo för att unvika halkolyckor och jobbade mest på raka spår, ökningar och samlingar i trav och skritt. Är så glad att det går frammåt nu. Får fota snart, haha kanske i helgen.. 
 
Imorgon ska jag och mamma till Klågge för att kolla på stallplats och skriva kontrakt för box och så, efter det ska vi till stan och kolla lite om jag hittar nåt kanske. På mångad är jag ledig (typ) så tänkte hänka min fränd på hennes skola men får se hur det blir med det än!
 
Har precis proppat mig full av pizza och ska aldeles strax kolla TVD med Gabbi och sen sätta igång nån annan film antar jag!
 











Kom ihåg mig?