*gets homework out of bag* i think that’s enough homework for one day

¦ Djur , Kreativt , Vardag
Började skolan kl 10 med träning på Friskis, helt okej och så. Efter det drog vi till Taco Bar för att käka i oss alla kalorier vi förlorat och efter det var det bara engelska hörövning och läsövning, som gick fort! Slutade därmed ungefär klockan 1:45 och var hemma typ 2. Har gjort lite allt möjligt, bland annat kollat foder till Soppan och har någt kommit fram till en båder innehållsmässigt bra och billig deal. Har även kollat lite Gym-kort och så så ska något försöka ta tag i träningen på riktigt för jag känner verkligen att det är något jag vill. Har också kollat lite annat som träningsväskor och ska nog till stan antingen imorgon eller söndag då! 
 
Har suttit och druckit te och bliit otrligt sugen på lavendelkakor så ska försöka hitta lavendel någonstanns oockså så att jag kan baka lite! Tänkte fortsätta på min skoluppgift nu då jag bara blivit färdig med ena delen av den (har inte fått nåt slutdatum dock haha) så kanske skjuter upp det lite..
 
 


aimone    •  

Åh vad söt :) Riktigt fina bilder










Kom ihåg mig?