I just want to lie in bed and not participate in life

¦ Surprise , Vardag
Ingen av oss bloggade igår, jag var i stallet och Gabbi var med mamma på stan så hade fullt upp. Kom hem och kollade typ 4 ep:s av SPN och sen däckade vi mer eller mindre. 
 
Idag har jag städat och varit med min Squad halv dagen och kom typ precis hem. Vart och handlade lite nyttigt och ska strax sätta mig och äta! Imorgon ska jag till SATS och gymma och eventuellt blir det friskis någon gång i veckan också!
 


Ida - foto & häst    •  

sååå härlig bild asså :'DDDD
sv; heheh ja de var såå gott! åh de är så tråkigt blääää :((
hmm, jag tror tyvärr inte det, för jag hinner verkligen inte :( men de kanske blir något annat, vem vet hehe ;) och tack så mycket, roligt att du tyckte om den!!
jaa exakt haha! jaha okeeeej, har ni köpt henne? åh vad roligt!! stort grattis hihih :'D

kramisar <3<3<3










Kom ihåg mig?