It’s amazing how fast your mood can change after you step in some water with socks on.

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Tjenixen alla fränds. 
 
Idag har jag äntligen varit i stallet. Det var typ 409 minusgrader ute så jag frös ganska lagomt i min kofta när jag red ut, så vände efter några längor snabbt hem hah. Red lite i ridhuset, hon var rejält pig och tramsade ganska mycket när jag petade på lite med skänkeln så hon skylle gå ut i sidan så hon studsade och skakade på huvudet en hel del. Resten av delen gick hon bra, lyssnade fint och gjorde som jag bad henne.
 
Sov på bussen, tött som jag var och typ degade mig ur sedan. Kom hem och satte mig vid datorn. Ska kolla SPN senare också! ATOP blev jag assugen på att åka skridskor (random och så ja) så tänker nog fråga nån kompis om dem vill hänka nån helg, hela malmö blir ju praktiskt taget en isbana haha
 
 


Ida - foto & häst    •  

så himla mysiga bilder!! :'D
sv; tack finis!! ❤ haha jooo, ser de oxå haha xD

kramisar ❤❤❤










Kom ihåg mig?