No I’m not smiling at you I’m smiling at your dog don’t look at me

¦ Serier , Stallet , Surprise , Vardag
Jag svär att jag skrev ett inlägg från iPaden igår som skulle komma upp men sen kunde man inte lägga in bilder så inläggeet fuckades och ja det raderades och kom aldrig upp tyvärr.. men jag skrev ett såååå
 
I alla fall så är den nya klassen helt ok, de jag är med är super schyssta och roliga, väldigt speciella individer doe hahah..
 
Hos Soppan var jag igår och red henne i ridhuset. Det gick bra och så med tanke på att det fanns två andra hästar där inne samtidigt som oss. Hon skötte sig i alla fall super och vi övade mest på tempoväxlingar som gick jättrebra. Hon satte en underbar travökning till sist också så det kändes topppen!
 
Usch jag börjar väl bli så dryg med alla bilder på Dylan huh? I alla fall så får ni en humoristisk en idag istället!
 











Kom ihåg mig?