"Quitting school so I can focus on Dylan O'Brien"

¦ Spel , Vardag
Bloggade ganska tidigt i morse så tänkte göra ett till inlägg nu efter att dagen faktiskt har gått.
 
Försökte drastiskt få tag på Clara under dagen och hon svarade typ 600 timmar senare men vi begav oss ändå ut på en fika! Snackade i typ 1h och 30 min eller något sådant och sedan gick vi oss hemmåt igen. Mysigt var det i alla fall. Gabbi har ju varit med Ester hela dagen så blev bara jag och Clara denna gången men det gör inget alls haha! 
 
Har spelat sims (för jag har typ fått lust igen efter 45 år) så ni får tre bilder därifrån då det faktiskt brukar uppskattas av läsarna!
 
 


Ida - foto & häst    •  

åhhhhhh fantastiska bilder och åhhhh vill spela med hästar nuuuu och fota alltså. Kan inte vänta tills djur kmr till 4:an, omg hästarna lix (tänk om de nt kmr hästar okej jo de måste de annars så dödar jag) akshjdnaskjdnak freak out, längtar sååå mkt till första exp asså :')))))
sv; åh tack så himla mycket fina Sharon ❤
kram ❤❤










Kom ihåg mig?