sammandrag från gabbis liv

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Har inte bloggat för mått sådär i huvet så blev en lite paus.
 
Iaf har varit i stallet och ridit Soppan och faktiskt även Joe och Kalinka i veckan. I skolan var jag inte så mycket förutom i fredes och då var klassen på Laserdome så det var ju najs. Annars har Soppan gått bra, de andra för den delen med. letar fortfarande gymnasie men på måndag får jag veta från Real. Min mobil har osså pajjats så skickades på lagning idag så har iPaden nu men har ju varken kik eller snapchat på den men jag överlever väll. Sharon och jag fortsätter vårt SPN tittande blandat med Sims och yt och sånt man gör juletid. Imorgon åker vårt inneboende hem (tråkigt faktiskt..) så får tillbaka mitt rum aka mitt fangirl utrymme. Det var väll lite kort om bad som hänt, imorgon sticker jag nog till stallet.
ge mej en











Kom ihåg mig?