sexuall feeling

¦ Cute boys , Gaby , Gif's , Tumblr , Vardag
Aka låten vi lyssnar på nu och aka det jag känner efter #FOURHANGOUT sorgligt men sant. Finns inte så mycket att säga än att alla var sjukt fab och typ överheta, Harry nös typ tre gånger omg och fixade sitt hår och sen gjord ehan sån fab grejer, väntar bara på gifs som kommer strömma över snart på tumblr. Och så twittrade Niall att vi hade sönder google servern för vi var så många på det haha dör vi tar sönder allt. Och sen så var en fråga (halva albumet har ju läckt) om vad dom tyckte om att deras låter alltid läcker och de gillade det inte aka de gillar inte när man lyssnar på läkta låtar aka jag älskar dom för jag tycker det är omoraliskt och inte sjyst mot dom aka jag ade kunnat skriva ett inkägg om detta faktum.
 











Kom ihåg mig?