Sleep, Eat, Meds. Thats my life code, right there.

¦ Surprise , Vardag
Idag var jag i skolan ungerfär till två sedan kom jag hem och pluggade tills det att jag åkte till stallet klockan 4. 
 
Soppan var i ordningjord när jag kom, eller ja, jag sadlade bara hah. Iaf så red jag ett väldigt intensivt dressyrpass i ridhuset och det gick så jäkla bra så ni anar inte. Övade på allt möjligt faktiskt. Började med att värma upp ordentligt i skritt och i trav, där jag ställde och formade henne. Gjorde lite åttor och volter där hon skulle forma sig och hålla ihop sammtigt då hon har en tendens att släppa i formen och bara gå liksom. Så det jobbade vi på ena delen av passet. Efter det övergick vi till skänkelvikningar som Soppan alltså inte kan. Vi övade stenhårt i båda varven, både över diagonalen, meddelinjen, och på volternats yttersida. Det gick överförväntan till slut så jag är så fruktansvärt stolt och nöjd över oss båda! Typ äntligen som jag tog tag i det heheh. Efter det jobbade vi på övergångar från skritt till trav och från halt till galopp som och så satt som en smäck efter några varv! Jag är bara så jäkla lycklig över allt just nu. Soppan ska bli MIN, allt går frammåt och hon är bara så jäkla PERFEKT.
 


Ida - foto & häst    •  

åhhh så härligt att de går framåt!! :'))) och så söt hon är!! och vad menar du med att hon är din? det är hon väl, elr ja du delar henne :DDD:D:D:D:D:D
sv; heheheh ja de är lugnt!! ;))
åhhh ja de är bland de bästa som finns asssååååååå :'DDD hahah förstår hur du känner.. ;))
ahhaha ja asså då kommer jag gråta i all framtid, meeen de kmr komma.. ;);););)

kramisar ❤❤










Kom ihåg mig?