Snabbis bloggning

¦ Surprise , Vardag
Har haft fuuullt upp hela dagen så har inte hunnit blogga riktigt tyvärr... 
 
Vår inneboende åkte hem idag så efter tre månader har Gabbi äntligen flyttat tillbaka till sitt rum. Så hela förmigdagen gick typ att till att städa. Jag grundstädade verkligen från botten och upp och det blev.. rent. Typ precis efter att jag var klar hade klockan blivit runt två och då kom Ester lite spontant så vill kollade youtube videor där Misha lagade mat med sin son haha så jäkla söta. Sen kom det besök strax efter tre och Est gick hem för hon skulle till stallet så då var jag tvungen att vara lite social men jag lekte ändå mest med lillasyrran. Precis när dem hde gått, runt halvt sju stack jag till Josse och så kom jag hem igen typ halv åtta med ett par nya ridstövlar. Blev ett par tretorn haha, nöjd i alla fall. Satte mig vid datorn och gjorde klart två inlämmningsuppgifter som ska vara inne imorgon och nu ska jag gå och tvätta mig och sedan så går jag nog och lägger mig för jag är astrött.. så japp så stressigt har jag haft det idag.
 
 


Ida - foto & häst    •  

uuuunderbar bild, sååå söt :'))
sv; tusen tack fina du ❤ kramisar










Kom ihåg mig?