seg söndag

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Idag har jag kollat maassaa filmer och bara degat i sängen mest tja hela dagen. Gått upp nån enstaka gång men annars har sängen inte velat lämna mig. Gjort lite skolarbeten också och läst Dark typ halva dagen. 
 
Idag vart de stallfri dag för båda, orkade inte åka dit helt enkelt. Men de fixade allt åt båda ponnysarna, det ända jobbiga va att de vart ute i sånt kraftigt regn även fast de fick komma in tidigare. Då Sharon fortfarande har ont i sind hand så ska jag rida Joe imorgon. Han är RIKTIGT grisig och jag rider lixom första gruppen så får se hur "ren" jag får han... Har snackat om att bada han typ hela förra veckan men det vart översvämming i brunnarna, inte pallat, inte hunnit så ja... Sen har han vilat sen hoppträningen i onsdags... Motivationen till att rida är sådär när man inte har nått ridhuset i ösregn... Ska försöka ha han trimmad hela veckan minst då vi har låtit han lata sig alla andra dagar än tröningarna typ den sista veckan. Soppan vilar fram till torsdag sen ska vi börja känna igenom henne lite smått. Sen kan man ju inte annat än att längta till höslovet då man kan få vila ut lite från skolan! Dock inte alls taggad på APL efter lovet... Tråkigt med sånt ju...
Just nu längtar jag också nått enormt till vintern!











Kom ihåg mig?