kort dag

¦ Andra Hästar , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
På morgonen hade vi först naturbruk, ganska tråkigt för vi läste bara i en bok om arbetsmiljö och trygghet på arbetsplattsen. Sen hade vi lång paus så mockade. Matte efter det som jag gjorde ett lösblad med blandade uppgifter. Efter det åt vi lunch och sen gick jag och Hanna och gick ut med Joe och Soppan i typ 20 min. Sen tog vi bussen (en omväg men whatever) till jägers och Hööks med Linn, Astrid och Hanna. Hanna skulle köpa en ny väst på Hööks så tänkte hänka + att vi hade behövt köpa nya bettskivor men de som vi ville ha fanns inte i svart... Köpte istället vars ett pannband till oss själva! Sen vart vi inne på Horze med och Astrid köpte nått där. Sen stack alla hem, träffade Aida lite sådär spontant med. Har osså fixat APL-plats till veckorna 45-46 på ett hund-dagis i Malmö!
Jag köpte det lila och Sharon det gråa.











Kom ihåg mig?