Svävar på moln

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Dagens dressyrträning gick så jäkla bra! Jag dör hur fint hon gick, den höga formen satt perfekt och allt gick bara så jäkla bra, ställa henne i båda varven och allt! Red fram henne på lite längre tygel även om det inte gick så bra i traven men jag kändde att hon lossnade och det påverkade nog mycket. Red med kontakt i tygeln och kännde verkligen skillnad på henne. Gallopen var dock lite glappande på sina ställen, hon hade svårt att hålla den och saktade gärna av emmelanåt. Dels var det för att jag kom för nära den framför mig och sen är hon ju lite seg av sig själv också haha!
 
Efter tränningen kom verkaren och fixade hennes hovar och det gick jättebra. Hon skötte sig super och hovarna blev jättefina (även om de kan bli finare såklart) så det känns bra att ha fått det fixat nu också. Fick även lite tips på vilket foder som kan bli bra för henne så ska byta hennes foderstat innom kort också!
 
Näst sista lektionen var hur rolig som helst den också. Enligt Andrew såg det ut som om någon hade dött i vattenhinken och att om man stoppade ner handen  vattnet skulle den frätas av och massa anaat såntädr löjlig bara Andrew kan hitta på, Hanna och jag dog av flabb när vi stod vid brunnen och snackade om att lärarna såg oss överallt och så typ gömde vi oss bakom våra egna händer och asgarvade och sånt haha!
 











Kom ihåg mig?