true friendship is going from “look at these cute shoes” to “do you like being choked sexually” in under ten minutes

¦ Kreativt , Outfits , Shopping , Vardag
 ↑ Så vi idag.
 
Drog till Emporia med Sara idag, lite sådär spontant för att vi ville ses lixom. Gick runt i all evigheters evighet och kollade på kläder och snackade om allt möjligt. Tog en lite kaffe-paus på Espresso House och utnyttjade våra studentkort heh. I alla fall så fick jag med mig en as-snygg TMR inspirerad (iaf för mig) sweatshirt från Vailent, en pureX modell med Leader tryckt på. Den är såååå mysig.
 
Har även gjort en budget med Gabbi över vad vi behöver betala och så, efter det ska jag spara alla möjliga pengar till kläder och sånt som INTE har med hästar att göra - för jag är typ 800% på vad jag vill nu. Lite sent kanske men Sara hjälpte till med en lösning jag tycker är toppen 
 


Robex Lundgren    •  

läckert

Jennie bott i LA    •  

Fint :)










Kom ihåg mig?