As they try to teach me how they dance

¦ Vardag
Idag började det med att vårt tåg var 1: sent, typ så 20 minuter sen 2: det ställdes in efter två stationer vilket gav oss 3: en väntetid på 30 min i Hyllie som bettyde att 4: vi blev hämtade av minibussar i Skurup ca 50 min sent. 
 
Men men, vi kom fram och min grupp började med att köra traktor. Det var riktiga bjässar denna gången men det var väldigt kul att köra det också. Efter lunch hade min grupp sista teoripasset inför provet imorgon men det ska nog gå bra. De två andra grupperna hade praktisk undervisning så vi slutade tidiager än dem vilket ledde till att efter lite klydd med bussar, busskort, lärare, bilar och andra färdmedel hem till Malmö blev jag och L körda med en lärare in till skolan där vi fixade resten själva utan att då behöva vänta typ en timme extra på de andra.
 
Kom alltså hem drygt en timme innan Gabbi men har ändå inte gjort nåt vettigt haha.
 











Kom ihåg mig?