brumbrum 3.0

¦ Natur , Vardag
Idag var sista dagen på brumbrum... Klarade provet (superlätt??) och efter lunch så for vi ut på tur på ATV:rna!
 
Körde ut direkt med lite fika med oss ihih. Fyra lärare som la gasen i botten + 6 av oss elever. Var dock superskojj som alltid att köra och var inte lika rädd idag i gytjan även fast den var mycket värre än i måndags. Åkte osså över en megabrant backe som var typ ja megabrant men de vakntade oss där och han klappade när jag klarade det! J körde med GoPro och var framför honom ganska mycket så han slänger väll upp nån liten filmsnutt sen + att alla lärarna tog bilder hela tiden så får se om jag hittar dom nånstans.
 
Kom hem ganska tidigt och duschade. Sen klippte vi remsor till flätningen (subscribe to kian and jc!!!) som sker på lördag morgon! Imorgn far jag även till min prinsessa!
Var verkligen himla kul att köra, synd man inte har en bana till att köra på och pengarna till att köpa en..











Kom ihåg mig?