Don't believe me just watch

¦ Surprise , Vardag
Fredag
Ribersborgsstranden, 9:20
 
Vi ser ett par vilda ettor med lacrosseklubbor i högsta hugg. Gick sådär för typ alla, lagen var fett ojämna och sen så kan ju faktiskt ingen varken skjuta, passa eller fånga bollen. 
 
Efter idrotten åt vi på Thai Wok, gott var det och mättande framför allt! Efter lunch hade jag fysikprov som gick jättebra (känns det som iaf) och efter det så jobbade jag lite med en idrottsuppgift innan vi stack hem, typ runt 2. 
 
Kom hem och packade lite grejer sedan stack vi typ dir till bussen och blev sedan hämtade på Jägers av E2. Åkte till VI där jag fixade Soppan medan de andra åkte till ÖG, och blev sedan hämtad igen så körde vi hem till dem. 
 
Lördag, idag
Hemma,13:02
 
Sitter vid min dator, kom typ precis hem efter att ha varit i ÖG och i VI. Soppan vilar idag!
 











Kom ihåg mig?