It's fridaaaay

¦ Djur , Natur , Vardag
Fredag äntligen!
 
Började dagen klockan 9:50 på kockumsfritid där vi åkte skridskor. Var lite ringrostig i början men sen såg jag nog inte ut som bambi på is längre.. Även fast jag trillade en gång haha
 
Lunchade sedan med Erika på Wraps, som som vanligt var gott! Snackade lite och så sedan stack hon hem och vi skulle till skolan. 
 
Fysiken var inställd så räknade lite matte och gjorde en matte inlämning istället. Kom hem strax efter två, gjorde lite till matte och sedan gick mamma och jag och handlade. 
 
Snackade lite om hur mycket långsamma saker/personer iriterar mig och ja haha asdfghjkl blir så frustrerad av alla tanter och bilförare som inte kan sätta lite fart på sig haha Blev ett aslångt samtal om allt som går mig på nerverna och det var tja.. rätt så mycket heheh. Road-rage level 100. 
 
Bjuder på lite våriga bilder hihi, det börjar bli helt blått och fint i parkerna så får pallra mig ut och fota lite snart!
 
 











Kom ihåg mig?