L-L Lemonade

¦ Surprise , Vardag
Men usch fy skäms på mej så dåligt jag bloggat... Har velat blogga varje gång men har inte orkat överföra bilder från mobilen till datan men får ta tag i det nu!
 
Iaf, skolan är igång igen. Igår vart jag i stallet och red ut på Soppan. Börjar bli redigt varmt nu hehe. Till helgen sover vi nog hos E2 och måste fixa nått fint till dom för de har fyllt/fyller år + varit hästvakt så japp. Annars så gjorde vi NP muntliga i matte idag och det gick ju bra tycker jag. Japp, förövrigt längtar jag till sommarlovet och när det blir kungarnas reunion (aka E2 kommer till runnetorp) och FHS hihihiih. 
 
Dagens höjdpunkter:
- Jag har violglass kvar i kylen. Inte mycket men tillräckligt för att jag ska slippa gråta.
- DET BÖRJAR BLI SOMMAR, det är ju helt otroligt med tanke på Sveriges väder.
- Ehm det är trotts allt endå torsdag imorgon så veckan lär gå fort.
Finaste bäbisbus.


ɑ n n i k ɑ    •  

Fin bild!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?