only for you

¦ Stallet , Surprise , Vardag
När jag vaknade idag kollade jag en till Sherlock (kollar om alla) men sne blev jag rött så la mig och sov till halv 2 igen. 
 
Väl i stallet fixade jag Soppan medans Sharon gjorde ordning boxen. Idag kom Soppan själv fram till mej när jag var ca 2-3 meter från henne, framsteg! Fixade henne och red iväg till terränghindrena. Byggde upp lite mer och högre än det varit innan sen red Sharon fram lite och började hoppa. Försökte osså får ner henne i vattnet men det gick inte haha hon fick typ panik och det var ganska vått där så ville inte hon skulle trilla omkul så mycket hon tramsade. 
 
Sen red jag. Hon var väldigt pigg och då, dog lixom på mot hindret och efter. Men hon hoppade bra, inga missar eller så! Hon verkar endå tycka terräng är roligt haha men vattnet är lite att jobba med. Hoppade en kombination när uthoppet var ca 70-80. Hemma i stallet så hade vi kvällen så fixade med all mat och sånt sen nattade vi alla pållar och stack hem!
Fler bilder kommer!











Kom ihåg mig?