tre stutor i en kult

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Eller som man annars säger, tre kulor i en strut.
 
Efter skolan bar det av till stallet. Mockade och fixade stallet och sedan tog jag in polppan. Prydde henne i orange för #OnWednesdaysWeWearOrange så så blev det med det. Efter det tillvisso odrägliga passet där hästen bara sprang och utvecklade fart och pigghet ju längre jag red, avbröt jag när det dig bra, som det gick emmelanåt enligt både mig och G. Kastade ner allt i sadelkammaren lite hux flux, sprang ut med ponnyn i hagen som klunkade i sig vatten så fort hon kommit in och sedan lade jag benen på ryggen och kutade till bussen - som jag otroligt nog hann med typ 30 sekunder. Det var fruktansvärt varmt, alltså typ 20 i solen så jag red i bara t-shirt och tur var väl det annars hade jag dött av värmeslag.
 
Efter det mötte jag upp Ester på Lilla Glassfabriken där jag köpte glass och bjöd Ester (som hade varit där tidigare men snällt vänt tillbaka) och så snackade vi om våra odrägliga vårkänslo-hästar som vi innerst inne älskar. 
 
Imorgon kommer mammas frisör hit så då ska hon blondera mitt hår ytterigare, så jag får gå och tvätta mig alldeles strax!
 
 











Kom ihåg mig?