Urkass bloggnig

¦ DIY , Djur , Kreativt , Natur , Sharon , Surprise , Vardag , Youtubers
Vi vet att bloggen uppdateras fruktansvärt dåligt, men tyvärr har jag verkligen ingen blogglust ALLS och då menar jag ALLS. Massa annat händer också, efter lovet så har det varit ganska mycket mer än förväntat, har ju varit borta i veckan och då har stallet inte blivit av, sedan har helgen varit helt fullproppad med saker att göra och bloggningen har inte varit någon prio direkt. 
 
Att Soppan gick skit och betedde sig himla dumt idag gjorde mig så arg att jag bokstaligen vill asdfghjkl vet inte vad jag vill men detta passet glömmer vi i vilket fall som. 
 
Läser inga bloggar eller något annat än youtube när jag väl är på datorn så vet inte när jag kommer igång ordentligt med bloggandet igen.. kanske när läsarna blir lite mer aktivia också. Är dock glad att statistiken fortfarande är jämn, man kan väl inte förvänta sig att den ska vara skyhög heller... 
 
Annars var vi hos bästa Erika igår, var jätte mysigt och så. Sedan idag gick vi upp tidigt och flätade staket nere på Centralen med Ester så yey det var kul #KianAndJc 
 
Senaste tiden. Typ. Sista bilden ger jag cred till Alwbarnet och näst sista är det Pennson på bild så matte Clara kan känna sig stolt och annars är det det typical starbucks-pic och Sop-Soppan.
 


Josäfin Andersson    •  

men hallåååå langa instagram namn??? haha :D

Svar: Geheheheh @itsgabyh @sharonstahgram och sen har vi en hästinsta med två andra som heter @ogryttarna :DDDD FÖLJER TILLBAKA
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?