8 - 25 - 2015

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Skolan, inget specielt. Fronter, presentations tekninker, säkerhet och HLR. 
 
"När ska man göra HLR? När tycker ni det är läglit?" 
 
"Typ när som," 
 
"Så du menar att man bara ska peka på någon och säga; Du där! Du ser ut att behöva HLR!" 
 
Ja EXAKT så tycker jag och alla andra i min halvt oseriösa grupp. Annars var det väl mer eller mindre en okej dag idag. 
 
Efter skolan drog jag med mig Ester till Soppan och då hon skulle till sin häst efteråt så blev det bara ett kort pass uppe på stubben. Här om dagen red ju Gabby i halsring och jag kände för att testa det med OCH VET NI VAD??? Soppan skötte sig dunderbra och jag är så imponerad över henne! Trodde aldrig hon skulle gå att styra, ännu mindre ute på ett fält. Verkligen något som ska utvecklas! Jättekul när man inte hinner eller orkar göra något vidare seriöst hahhaha
 
Ester fotade några bilder så här är smakprov och sen kommer fler! Ren glädje alltså! 
 
Side note; One Direction tar en PAUS nästa år, dem vet inte när och hur lång den blir, MEN de ska alltså INTE splittras, det har dem själva sagt. Såklart är jag hur glad som helst för dem, för att turnera, släppa album och skriva nya låtar på en och samma gång är mer än vad någon artist klarar av. Så om det är något de är välförtjänta av; Är det defenitivt en paus!
 
 


Josäfin Andersson    •  

åh vad roligt att det gick så bra!! :D SUUUPER FINA BILDER

Svar: OMG TAAACK SÅ MYCKET :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?