fine by me

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Efter jobb drog jag till stallet, inga ridbyxor utan short för sommaren dök upp i Malmö idag.
 
Pennyade även idag och måste ju säga det själv, har blivit så bra haha! Aja i stallet träffade jag på Izacs medryttare så vi red ut till fältet och körde lite rejs osv haha. Barbacka för min del och Soppan var lite busig och drog ner huvet och började hoppa ihih men fick bara dra upp huvet igen haha hon gjorde så hela tidne haha buse. Plockad elite körsbär osså från körsbärsträden men fanns inte så många... Spolade henne efteråt och så ut i hagen. Mockade två kärror i hagen och fyllde nytt vatten till dom sen stack jag till bussen igen!


Philippa W    •  

Omg!! har du en antishock pad? :D Kan du snääälla skriva ett inlägg om den? Jag har letat på hela internet efter recensioner men de går inte så bra ;)
Vore guldvärt om ni ville skriva ett inlägg om den, vad som är bra/dåligt osv. (kanske inte en är en sång pad, men jag hoppas haha)










Kom ihåg mig?