where did the party go?

¦ Outfits , Vardag
Idag skulle vi lära oss en sån konstig grej på lektionen som jag inte ens kommer ihåg vad den hette men den gick ut på att alla gör upp sin egna bild av en situation typ. Sååå våra två lärare som vi hade (min favorit bland annat) spelade upp en typ "mini situation" för oss som vi då inte visste va planerad, och typ i en sekund eller två så bara tänkte jag "Min favorit lärare komme få sparken precis framför mina ögon." Det handlade alltså om att han spillt ut kaffe på att jätte viktigt papper och att den andra läraren inte skulle få skiten för det då hon var anställd tidigare än honom och så skulle vi elever då skriva en vitnessrapport om vad som hänt och då fick ju såklart ALLA olika bilder av situationen. Shit så rädd jag blev ett tag hahahh. Det slutade bra i alla fall! 
 
Annars hände det inte så mycket intressant tyvärr...
 
Har kollat lite repgrimmor och halsringar och det blir nog att beställe något lite senare mot helgen kanske. Kommer antagligen också en del överraskningar med bloggen och i samma veva kanske vi i så fall skaffar oss ett nytt objektiv som vi spanat på ett tag nu. Men som sagt, först ska vi ju gadda oss och sen får vi se hur mycket pengar som vi får över hahah
 
OOTD nedanför!
 
//skor//jacka//tröjja//byxor//


Ellen    •  

Mkt snygg outfit!

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny

Hanna Westman    •  

Ååh skitsnygga kläder alltså!!

Svar: Kul att du gillar det! :)
Sharon Eden America Hajny

Johanna    •  

Snygg outfit!! Älskar den färgglada T-shirten!

Svar: Åh tack! Ja den är väldigt poppis bland kompisarna också :)
Sharon Eden America Hajny

Linnea    •  

Skitsnygg outfit!! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?