"80-talet ringde, de vill ha tillbaka sin discokula"

¦ Sharon , Shopping , Stallet , Vardag
Hej alla julglada! Har gått incognito, tagit en sabbatical, hiatus, break whatever ni vill kalla det - från bloggen ett tag. Kännde dock att det var dax nu igen efter några dagar sedan sist!
 
Först och främst God Jul till er! Hoppas ni njuter av ledigheten precis som jag har gjort. Eller precis som jag inte har gjort. Har haft fullt upp i stallet känns det som. Varit där och fixat en massa så det har varit mycket kring hästen. Annars har jag inte gjort värst mycket. Läst fanfictions och kollat filmer och serier eller bara chillat vid tumblr.
 
Har fått mycket trevliga julkappar i år och jag är jättetacksam för allt jag har fått. Dock får man ge en shoutout till polaroidkameran [hjärtögon]. Och mitt Louis skal till iPhonen som jag fick av Gabbi. Och pengarna. Och resten också.
 
Soppan red jag lite snabbt barbacka på ridbanan idag. Det gick jättebra och hon var väldigt fin i alla gångarter. Båda galopperna satt fint idag också! 
 
Var på stan idag med tre polare. Köpte en jacka på Levi's som jag har dreglat över hela hösten. Är kär på nytt. Hade annars väldigt roligt på Emporia med mina salts och vi skrattade en hel del, åt och ja hade jättemysigt tillsammans. 
 
Nu ska jag läsa mer fanfictions. Chiao!
 











Kom ihåg mig?