gay update: getting gayer

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
Jag har inte skrattat som jag gjort idag på länge känns det som. Jag grät så tårarna sved i ögonen och jag fick så ont i bröstet att jag inte kunde andas. Då har man fan kul. 
 
Började med att jag och C satt på lektionen och kollade på när folk red på får. Inget jag stödjer på något sätt, men tbh det ser roligt ut. På lunchen åt jag, F och C på Thai och vi snackade mest om alla lärare och skolan i allmänhet. Hur bårta vissa lärare är och uppgfter och annat kaos. Snackade om resan till Irland och om hur vi kommer svara på svenska och börja snacka svengelska och shit hahah. Det kommer fan inte sluta bra. 
 
Efter det så observerade vi lite hundar som lärarna släppte i klassrummet, intressant faktiskt. Efter det så jobbade vi i djurrummen och jag var med C & F på 3:e våningen idag. Sist men inte minst skulle vi observera ett djurslag som vi själva valt och sedan fick vi gå hem!
 
Kom hem vid tre ungefär och har ritat i photoshop och skrivit lite, kollat tumblr och youtube! Nu tror jag jag ska kolla The Great Gatsby och sedan harvi sovmorgon imorgon som vanligt!
 











Kom ihåg mig?