once you start wearing big t-shirts you never go back to the ones that fit

¦ Cute boys , Sharon , Vardag
Woopsie daisy
 
Var ett tag sedan jag bloggade.. typ måndags? Tisdags? I vilket fall som helst så har det inte hänt så mycket, därför jag inte bloggat helt enkelt.. 
 
Skolan är jobbig som vanligt. Alla lärare ger oss massa prov och alla inlämninar stänger typ ikväll eller nästa vecka så har en del i skolan.. Annars blåser det bara och är tråkigt väder så det är inget kul att rida heller. 
 
Var ute hos Soppan igår och hon var snäll trots stormen när jag red. Hon har blivit så fin i gallopen! I alla fall i vänster varv så får öva mer i höger haha. Under lovet kommer vi nog fota och åka båda så det blir lite nya bilder här! Har varit väldigt dåliga på det denna vintern.. Tvingar nog med några kompisar också lol. 
 
Tågen börjar ju åka på söndag så det ska bli skönt hur som helst! Var i skolan på morgonen idag och jobbade lite, så åt vid 11 och kom hem typ 12 och senare på eftermidagen ska jag och mamma gå på stan och köpa julklappar eller nåt! 
 











Kom ihåg mig?