senast jag bloggade???

¦ Djur , Gaby , Stallet , Vardag
Wooops åtta dagar sedan jag slängde in något här...
 
Men till mitt försvar så har det inte hänt något vettigt alls, varit i stallet och ridit lite och typ varit hemma, haft gäster eller bara sovit eller kollat film.. Och känns sådär halvt roligt att blogga när jag tycker det är tråkigt att själv läsa mina inlägg haha då kan ju ingen annan heller uppskatta dom..
 
Aja lovade en viss Ester att blogga så jag kan få min toothless figur idag haha. 
 
Okej så igår var typ första passet på länge som jag red mer ordentligt eller ja. Vart till ridhuset med A och hoppade typ 10 skutt för skulle bli hoppträning där så blev bara en bana på fem hinder två gånger. Låg på 80 först sen på 90 och det gick bra. Petade i 80 på något hinder (båda hästarna va lite sega hah) men i 90 så rev hon inget. Så ja, är väll nöjd, bara glad att hon inte vägrar haha. Har skickat in hennes pass på tillläggsregg nu osså så tar typ en månad och sen ska jag hitta Pay and Jump!
Hoppas jag får min toothless nu!











Kom ihåg mig?