there is so much I have to do, and I’m sitting in my bed

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Igår var jag typ hela dagen med lilla systern. Var först på triangeln med pappa också, sedan kom mamma och då gick vi till GA och Stortoget. Åt på donken sen gick vi till Triangeln igen. Åkte sedan till IKEA och åt där. 
 
Idag var Ester med i stallet. Blev ett snabbt pass på lilla gräsängen och det gick bväl helt ok. Soppan var gnaksa så pigg och stark och galoppen blev lite väl snabb och jobbig på volt tyckte hon nog. Ester fotade så bjuder på några bilder! 
 
Har börjat läsa en ny ff som är bra. Jossä kommenterade på ett inlägg där jag har blått hår [detta inlägget] och det är tyvärr bara jort i PS men så kom jag att tänka på att jag kan ju faktiskt tona det blonda blått?? Det tror jag jag ska ta och göra om jag får pengar i typ julklapp eller födelsedagspresent!
 
 











Kom ihåg mig?