worry not. mitochondria is the powerhouse of the cell

¦ Natur , Sharon , Vardag
Alltså om alla förare var redo att köra när ljuset blev grönt, skulle det vara ett jäkla mirakel känner ju jag som Mamö-bo. Hur fkn svårt är det att släppa kopplingen och accelerera?? Alltså på riktigt det tar 100 år i trafiken i stan, man kommer ingenstans för alla är så uhh och uhh jag får frispel seriöst..
 
Det tog mig typ en halvtimme att komma hem idag. Som cyklist finns det bara så mycket du kan göra men som bilförare finns det så mycket mer. Annvänd blinkers - det underlättar inte bara för de bakom dig men även för de vid sidan om dig, de framför dig och de som INTE vill stå 200 år i korsningen och glo in i förarsätet för att läsa av tankar på vart DU SKA KÖRA!!!!!! 
 
Nej - storstadstrafik är inget för mig. Jag har absolut road-rage.
 
Annars var det skola som vanligt idag. Sista dagen med två prov där det ena slutade med uhh och det andra med uhhhhhh 
 
Sen var det faktiskt inget annat. Åt på Café för en gångs skull annars var det verkligen en såndär onödig dag. Imorgon slutar vi ju dock och jag har nog inte riktigt fått in det i hjärnarn än. Det ska bli så skönt med lov i vilket fall som! Vi börjar senare än vanligt efter lovet också så det är låång ledighet i år! Hinner med både jul och födelsedag, brukar inte hinna fylla år innan vi tvingas ut i skolan igen..
 
Ska sätta mig och göra en lista på vad jag vill hinna med under lovet, och vad jag vill göra under 2k16, det är ju inte så långt borta nu..
 


Ida Lindborg ♡    •  

Så fina bilder! vill ha snööö!!

Sv: Åh tack fina du <3 vad gulligt av dig att köpa en biljett till din kompis dock! :')

Mikaela    •  

Vilka underbara bilder :)










Kom ihåg mig?