“And you served him? What are you, some kind of fucking moron?”

¦ DIY , Vardag
Idag har jag haft en Ara på axlarna, en kameleont i händerna, jag höll en orm och så höll jag även en jättesköldpadda som inte var så jätte än. Dessutom gick vi till 11:20 så jag var hemma alldeles mätt och glad efter subway ungefär kvart över 12. Så japp med andra ord, skoldagen var rolig!
 
Efter det, ungefär vid två gick jag till stan med Clara och kollade in typ alla inredningsbutiker som finns möjliga i Malmö. Inne på Panduro fick jag med mig färg för jag har pysslat lite burkar hehe och på Lagerhaus köpte jag blåa värmeljus!
 
Just nu håller jag på att läsa en FF om dean och Sam. ÄR ändast på kapitel 5 så har inte riktigt kommit in i den än, men jag har hört massa bra om den och jag tycker än så länge att den är toppen! 
 
Bilden gör sig inte alls rättvis tyvärr. Det är mörkt och Gabbi har kameran men whatever, ni ser ju lite iaf
 











Kom ihåg mig?