Filled it up with Novocaine and now I’m just numb

¦ Surprise , Vardag
Tidig morgon idag. Gick upp fixade lite hemma och gick sedan för att handla. Blev hämtade strax innan tio och drefter körda till stallet. Packade upp maten (aka en hel mataffär) och sedan gik vi ut till stallet för att fixa där. Var riktigt strukturerade så vatten, mockning, höpåsar och halmning till sex hästar gick under 30 min. Efter det spelade vi lite xbox och kollade lite yt-videor och liknande. 
 
Åt lite mat och bestämmde oss sedan för att rida ut en sväng. Hade Soppan och hon var snäll, ville dock inte riktigt stå still allt för länge men höll inte på mer än så. Sedan taktade hon mest hela tiden så det var lite drygt men när jag släppte lite på henne i traven gick hon hur fint som helst. 
 
Kom tillbaka, kastade ut hästarna i hagen igen och gick in. Försökte djävulskt komma på hur apple TV:n fungerade och jag det tog mig ett tag men nu är allt igån som det ska vara i alla fall. 
 
Emma, Elin och Gabbi håller på att laga mat och efter att vi käkat ska vi koll The Great Gatsby! 
 
Och jo, hoppas ni ha haft en bra alla hjärans dag och spenderat den med dem ni älskar!
 
 











Kom ihåg mig?