I've never felt this way

¦ Musik , Surprise
Satt och funderade på hur mycket Soppan betyder för mig.
Jag menar hon är mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Såklart finns det massa annat jag älskar och är besatt av men en hel del av det jag gillar kan jag inte ta materiellt på. Soppan finns där, hon är kött och blod och om jag kramar henne värmer hon mig. Tänkte på vad jag gillar mest med henne, alltså hennes bästa egenskap men jag älskar ju allt om henne.. Utan sin lathet är hon inte Soppan och utan sin charmighet är hon inte heller Soppan... Det bästa kanske är att hon är så ponnyig?? Eller nä, det bästa är nog att hon verkligen alltid försöker göra sitt bästa och hon är aldrig dum med mening, varken mot andra hästar eller människor. I vilket fall som, hon är det bästa jag har
 
 











Kom ihåg mig?