Kyla och blåmärken

¦ Andra Hästar , Surprise
Igår hade vi sovmorgon fram tills 12:30 då min fysik började och Gabbis projekttid började. Stack från skolan ungefär 14:10 och var hemma runt 20 över. Bytte om och stack sedan till stallet. Kameran följde med så vi hade tänkt fota lite ute och hoppa. 
 
Red precis bakom stallet men blev bara i drygt fem minuter då det var FRUKTANSVÄRT kallt ute så vi klarade oss inte längre. Efter det hade vi bestämmt oss för att hoppa lite kombination på ett galoppsprång. Gick ganska så uselt faktiskt men vi kan ju inte förvänta oss mer när vi alltid bara hoppar rätuppstående... Soppan försökte i alla fall (hoppas jag) men hon blev rätt så seg sedan när Gabbi skulle rida... Fömodligen blir hon klippt på Tisdag så det borde hjälpa lite!
 
Hoppade även upp på Lise för att testa några språng och det gick bra tills det inte gick så bra längre. Kom fel på första och rev hela vilket slutade med att hon sprang förbi andra hindret och jag näääästan trillade av. Fick asont i mitt knä (som jag hade skitont i sedan min skidolycka) så nu har jag tre asfula stora blåmärken på knät..
 
När vi sedan kom hem kollade vi tre episoder av SPN och ja, sen var jag astrött och hade fruktansvärd huvudvärk så jag somnade!
 
Och japp, jag var väldigt frusen...











Kom ihåg mig?