lagom lite och lagom mycket

¦ Gaby , Vardag , Åsikter
PS pannband, en storfavorit hos många och en väldigt snygg detalj. Men kan det bli för mycket ibland?
 
Pannbande man får med är helt plain och tråkigt. Sharon och jag har tänkt att själva piffa upp det dock! Inte fult men gillar bättre med diskreta stenar på. Med en färg glad outfit kan detta pannbandet dock passa så inte både luva och pannband har starka färger.
 
Lagom i mitt tycke har en ras med stora stennar eller flera med mindre. Samma färg tycker jag helt klart är snyggast. Stenarna ska helst vara svarta eller vita eller nån färg som kan matcha alla outfits. Såklart enfärgade är snygga när de har en matchande outfit till.
 
För mycket tycker jag det blir när man har många rader, olika mönster och olika färger. Snyggt ibland om man bara machar pannband och schabrak kanske men lite för mycket för min smak. 
 
Men i stort sett, to die for PS pannband!
 











Kom ihåg mig?