Sista dagen + longering

¦ Surprise , Vardag
Så nu börjar det närma sig skola igen.. Idag är sista dagen vi passat gården och ja längtar så hem till mitt egna rum igen haha.
 
I alla fall så var vi ganska sega idag, eller ja jag i alla fall. Gick upp vid sju och morgonfodrade och sedan vet jag inte riktigt när Gabbi släppte ut då jag låg och halv sov.. Gick upp runt tio och satt vid datorn lite. Vid 11 kom Emma och hon fick vänta med oss inne tills vi hade kollat klart vår påbörjade ep av SPN. Snackade lite och tvingade oss själva ut till stallet (så jäkla långt att gå lix) så fixade där med att mocka, fylla vatten, halma, göra hö och fodra. Blev klara strax efter tolv så tog in Soppan och Lise. Bestämmde oss för att longera då vi inte riktigt orkade hitta på något men ville att hon skulle röra lite på sig då hon gått hårt i går och för att hon ska vila imorgon. 
 
Longeringen gick super, eller i alla fall i skritten och traven och sedan började hon hålla på lite i galoppen. Tillslut fick vi ihop några varv där också och när hon skött sig fint i traven avslutade vi! 
 
Har kollat en EP av SPN precis och Gabbi tar en power-nap medans jag bloggar. Runt 5 får vi nog börja städa och sedan så sticker vi strax efter sju så blir hemma rätt så sent tyvärr..
 
 











Kom ihåg mig?