utan mobil är man inget

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Efter praktiken så fortsatte jag till Soppan i det underbara vädret!
 
Solen var på topp och det var inte kallt så hade redan under dagen bestämt mig för en uteritt. Fixade snuttan och gav oss ut. Underbart att slippa jackan och klara sig perfa i bara kofta! Vid sjön så började hon tramsa lite så a direkt till henne med spöt baktill och då fäller hon ut värsta bocksprånger (ner med huvet och allt) så jag flyger framför sadeln och blir helt förvånad haha! Men sen gick hon iaf framåt. Traktorerna idag var lite läskiga men ingen jätteflykt från dem. Tröttade ut henne med mycket tempo på gräsvägen idag som hon tyckte var kul. Tog några bilder och mobilen var halvt död och klockan var 20 över 5 så ville hinna 6 bussen så satte fart hemmåt. När jag kom tillbaka hade mobilen laddat ur så hade ingen aning om hur mycket klockan var men kände på mig att jag kunde hinna bussen om jag skyndade mig. Sagt och gjort slängade jag in alla saker i sadelkammaren och Soppan i boxen och cyklade marathon till bussen.
 
Väntade där en stund och sen kom en bybo förbi så frågade om klockan haha. Men hann med bussen! Äter nu samtidigt som jag bloggar!
Shettisen till vänster bor granne med KRF och jag skojjar inte när jag säger att det är världens.söstaste.ponny











Kom ihåg mig?