Yoo hoo

¦ Surprise , Vardag
Dagen började med en teoretisk idrottsuppgift och sefter det åt vi på Oliva! Dem har så asdfhjkl god mat där alltså heh. Efter lunch hade jag fysik, gjorde lite uppgifter och fick gå när vi var klara. Satt inne lite på Gabbis lektion och kollade mest mobilen och gick strax innan två.
 
Tog tummen ur röven och bestämmde mig för att rida ut. Inte så långgt dock utan bara precis bakom stallet. Soppan gjrde väsrta känguruhoppen och jag var riktigt nära på att flyga av men jag har ju rätt så bra balans ändå! Övade även lite på att sammla galoppen dock gick det inget vidare då hon bara drog iväg i full fart men lyckades ändå relativt okej med det. Henns travökningar var guddomliga och jag bara wohhooo typ så hah jep. Gick sedan in i ridhuset där Emma och Elin hade lite markarbet och travhoppnig så jag joinade dem litenstund med det. Blev en del skutt men de låg på typ 30cm så det var ju inte nåt värst farligt.. Varierade med lite korta läder och lite utan stigbyglar så blev en del fifflande med det. Spirit backade även in i Soppan och UTAN FREAKING ANLEDNING SPARKADE HENNE (Soppan bara stod och gjorde inget så det var inte hennes fel alls) så hon vnde i 190 och jag trillade av och landade på ryggen haha. JAG VAR LIX INTE BERÄDD PÅ DET och satt med långa tyglar och fixade stigläderna så japp haha lite kul ändå.
 
Ska käka hamburgare och kolla SPN så se ya later!
 
 











Kom ihåg mig?