"Are you kidding me?" “No, im adulting you”

¦ Kreativt , Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
Könde att det var dags att få tummen ur ----- och kasta upp ett inlägg heh
 
Igår åkte jag till stallet vid tolv. Hjälpte till med att besiktiga en häst och kom därav igång lite senare än planerat. Slutade med att jag och Clara skrittade och travade runt lite i ridhuset. Soppn skötte sig bra, jobbade på helt ok och sökte sig lågt som blir allt vanligare nu för tiden! Kom hem vid fyra och kollade SPN och spelade lite sims.
 
På kvällen respektive natten dog jag av skratt i sängen när jag kollade en CON med Jensen och Misha, var tillslut tvungen att bara slå igen datorn och lägg den ifrån för att inte väcka alla (som jag gjorde ändå visade det sig). 
 
Idag har jag spelat sims, eller ja spelar typ lite nu också, ska visa bilder sen på vårt fina lilla hus, och så har vi kollat en EP av SPN och CON:en som jag aldrig kollade klart hehe.. Är fett sugen på godis nu också så om jag orkar springer jag ner till ICA, vilket jag troligen inte gör haha 
 
 
 


elin    •  

vilken fin & härlig blogg du har! :)

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?