Chasin' your pretty thoughts

¦ Gif's , Serier , Vardag
Praktik idag och alla måndagar framöver för den delen. Tror ni har fått ett grepp om vad vi gör där hela dagarna (eller vad vi inte gör snarare) men kan väl förutom det vanliga tillägga att jag fick rida Viva och hon är ju inte min typ av häst för fem över men tillslut så gick det väll ända hyffsat bra. Hon måste bara ta och lugna ner sig lite först haha
 
fick även reda på at min fysik är flyttad till på fredag och att den ligger mella nhalv ett och tre i Malmö så nu slipper jag äntligen att pendla till Lund (fast det fanns många snygga boys där) så är det ändå skönt att inte komma hem så sent nån av dagarna lngre!
 
Kom hem och kollade lite i den nya Hööks katalogen medans jag åt tårta och efter det började jag kolla lite serier. Har kollat PLL och TO men orkar inte kolla TVD nu då jag tycker det har blivit ganska så dåligt... Ska dock ta och göra det nån annan gång innan nästa släpps I guess. Gabbi lär ju komma hem snart och då kollar vi nog nå' ep av SPN!
 











Kom ihåg mig?