dagen efter födelsedagen

¦ Andra Hästar , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Bloggade inte igår för skolan, stallet och sen kom Ester hem till oss...
 
Iaf skolan var "chill" eller ja har enorm träningsverk i båda benen sen gympasset igår. Fick min skoldata och så. Tog bussen till stallet när det hunnit bli typ storm. Red Soppan i ridhuset barbacka med repgrimma. Övade lite basig på långa "tyglar" som att stanna och övergångar. Så fort jag inte hade all fokus på henne så fick vi börja om från början igen då hon tog sin frihe och "glömde" vad vi höll på med. Hon tror även att stanna betyder "gå in på mitten" som det såklart inte gör då övade på att ja, stanna där vi gjort halt.
 
Sen skrittade jag Spirran lite och Elin fick osså skritta henne lite när jag var med. Åkte hem, och väntade på att Ester skulle komma och så åt vi taccos och kollade tre episoder av SPN. Fick en Dean-figur från Ester som jag bär med mej haha och så fick vi säsong 1 på dvd tillsammans av henne. Sharon beställde en Samulet till mej hihih så väntar på att den ska komma. Mina glasögon borde komma snart och så av mamma fick jag en ny kudde och ska få mer sen när pappa och de andra kommer.
 
Idag återstår att se vad jag ska göra!
Dean-figuren fick jag och Sharon Sam och sen Samulet!











Kom ihåg mig?