fall out boy

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Deras nya album <33333
 
Iaf skolan var bra idag, aerobic, lunch, projekt tid och utvecklingsamtal. Allt gick bra så i guess jag är nöjd. Stallet efter skolan och rida Soppan. Hon gick fint, övade på att få ut henne i hörnen samt galoppen men hon sprang bara iväg från arbetet. Hon var däremot superläcker i skritten och traven! Red osså Spirit lite och hennes sanna jag börjar komma fram! Satt nämligen på en pigg och taggad ponny, skänt att hon är sig själv igen. Red äben Kalinka en snabbis. Sen fångade jag och Rebecca mus men det gick inge bra för när vi fått upp den på ett tomt hyllplan så hoppade den på kanten av hinken och stirrade mej rakt i ansiktet och då blev jag rädd så kastade bort hinken och musen började hoppa runt och ja,och Rebecca skrek en stund haha.
 
Körd hem av Emma och Elins mamma så stannade jag till på triangeln och hämtade ut mina glasögon! Nu; kollar SPN!











Kom ihåg mig?