"Fuck school", I say as I do all my homework and aim for A’s

¦ Natur , Vardag
Hallojsan alla vänner. Ledsen för att det inte blev någon bloggning igår.. Gjorde en film på Soppan för typ två dagar sedan men så ville inte ljudet funka sen när den väl var på YT så blev ganska sur, vilket höll i sig några dagar.. 
 
Igår var vi i stallet hela dagen så när vi väl kom hem var jag astrött och orkade inte blogga. Dessutom satt vi bänkade framför SPN resten av kvällen också så det var ju liiiite svårt att slita sig.. Soppan löshoppades några språng och slog sitt höjdrekord som vi är lite oense om.. 125+ var det i alla fall! 
 
Idag är det inte min dag att åka till hästen så det gör Gabbi senare. Själv ska jag sucka för att skolan börjar imorgon, men redan idag lider jag med er som börjat! På fredag blir jag ett år äldre (gråter) så det är väl något som är lite roligt, kanske i alla fall haha..
 
 
 











Kom ihåg mig?