geggamojja

¦ Surprise , Vardag
Idag var vi i skolan till lunch plus att vi åt och sedan fick vi sticka. Fick våra betyg för kusen som avslutades och jag fick ett C. Är nöjd med tanke på att jag endast läst kursen i två månader istället för sex som alla andra, så nu förväntar sig läraren typ ett A denna treminen så ska verkligen försöka!
 
Efter skolan åt vi på La Empanade med Tess och efter det gick vi runt lite på Hansa och kollade in på naturkompaniet och the body shop. Efter det drog vi till oss och strax därpå åkte Tess och jag till stallet. Eller ja, Tess bor på vägen så vi tar samma buss haha! 
 
Bestämmde mig trotts duggregnet at rida ut så joag och Soppan (eller ja Soppan i alla fall) jobbade på i geggan. Hon fick bära upp sig riktigt ordentligt och hon skötte sig huuur fint som helst. Dessutom var hon riktigt pigg och studsade och reste sig en hel del haha, min lilla gurka ♥♥♥
 
Som ni ser så blev hon geggig ända upp till bogen för det stänkte så mycket när vi galloperade genom pölarna hehe. Och sen när jag skulle tränsa av så skakade hon på huvudet så luvan hamnade lite gulligt på henne hihi
 











Kom ihåg mig?