hööks + 2x häst

¦ Andra Hästar , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Först bar det av till Hööks för att handla upp mitt presentkort! Köpte ridbyxor, piketröja, kofta, lindor, hästgodis, ridvantar och mankam. 
 Köpte detta fast inte spooks-kofta utan helt vanligt grå, ridbyxorna hade en guldig liten platta baktill, godiset var smaken äpple/kanel och piken är något ljusare!
 
Väl i stallet fixade jag Kalninka och hoppade henne. Hon var superfin rakt igenom hela passet och traven går allt bättre och bättre. Galoppen håller jag på att jobba upp med henne och hon kan faktiskt galoppera superbra nu några varv! Hoppade lite oxer, kryss och rättuppstående med lite svängar och så, nått som hon inte alls är van vid. Skötte sig galant dock och allt så supernöjd över henne trots vägringar och rivningar. Trots allt mycket grön och hoppar bara för att få in rutin på henne!
 
Soppan hade vi sån enorm lust att hoppa så blev det lite hoppning där med. Hon var ganska lat och det gick faktiskt inget vidare. Hon var inte alls med mej och rent av seg. Kan ta på mig skullde där lite för att jag inte värmde upp henne till 100% kanske. Vägrade lite samt rev och var ganska tung i hoppet. Tror hon var lite ringrostig för har ju inte hoppat på ca 3 veckor. Men men, kan inte alltid gå bra!
 











Kom ihåg mig?