två ryttare att se upp till

¦ Andra Hästar , Gaby , Vardag , Åsikter
Ett inlägg om två ryttare jag blir inspirerad av och ser upp till!
 
Rebecka Karlsson
Hon har två underbara unghästar som hon just nu utbildar. Hon är himla duktig och vet hur hon ska handskas med unga hjärnor och jag gillar att hon tar det så lugnt med och och inte pressar fram deras talang. Hon bloggar supermycket så det är en rolig blogg att följa och hon lägger upp mycket filmer från hoppträningar. Hon har också en äldre häst hon tävlar med. Kolla in hennes blogg HÄR eller klicka på bilden!
Bandit FX till vänster och Aelsa FX till höger.
 
Agnes Zedig
Hon rider sin C-ponny Vanilin och de passar verkligen bra ihop. Hos Agnes avgudar jag främst henes sits och följsamhet i hoppning. Vill verkligen kunna rida så fint i framtiden. Hon tävlar med sin ponny och lägger upp massa bilder på hennes och kompisen blogg som ni hittar HÄR eller om ni klickar på bilden!
Agnes och Vanilin.
 


Agnes Zedig    •  

Åh vad glad jag blir, tack gulliga du♥

Svar: hihihi <3
Sharon Eden America Hajny

Julia    •  

Dock så är det bandit till vänster o aelsa till höger. Annars håller jag med om att rebecka är väldigt duktig!

Svar: haha upps :p
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?