24h senare

¦ Gif's , Serier , Vardag
Okej så har inte bloggat igen haha..
 
Aja igår så var jag på vårdcentralen pga att jag sover för mycket haha och allergi. Tog blodprover och fick två mediciner utskrivna... Aja sen resten av dagen så läste jag mest fanfiction.. 
 
Idag så fick jag gå till vårdcentralen igen och ta mer blodprov då de var på gränsen på nån sköldkörtel (???) så var där igen.. Sen så ringde jag även vet och han kommer imorgon och vaccinerar Sup mot de vanloga + botulism och kollar hennes tänder i samma veva. På fredag har hon även hovis. Idag ska en kompis med till stallet och vi åker vid 12! Annars har jag hunnit kolla TW nu på morgonen och kan inte sluta tänka på hur overkligt det är att exkat alla killar i den serien är snygga???
Fuck me lil-dyl, asså fatta JAG ÄR ÄLDRE ÄN HAN????
 
 











Kom ihåg mig?