i literally have no idea what im gonna do if i dont end up rich

¦ Stallet , Tumblr , Vardag
Torsdag. Trodde det var fredag men nopeee. Har inte så bra koll på dagarna när det är sommarlov. I vilket fall som så ber jag om ursäkt för hur dåligt vi båda har bloggat. Jag har bloggat skitdåligt för att jag inte trivts med designen (blir alltid så för mig..) så det slutade med en ny design. Jag blev nöjd, den är simpel och somrig.
 
Annars har jag mest läst fanfiction, plus skrivit lite själv. I förrigår var jag i stallet med Clara. Hon fotade när jag red men hon har inte skickat bilerna än haha. Red i hennes westernsadel så blev inte riktigt ett "seriöst" pass eftersom varken jag eller Soppan kan något innom den grenen men hon sökte sig ner ett par gånger i slutet på långa tyglar! 
 
Idag åte vi till stallet båda två även fast det regnade för jag behövde verkligen en bild till headern, men vi hade tur så det värsta gick över när jag satt på hästen annars så har det vräkt ner hela dagen..
 
Min första så kallade "tumblr-edit", den blev fiiin tycker jag











Kom ihåg mig?